Zapytaj o ofertę

alchelab

branding / system identyfikacji wizualnej marki

identyfikacja wizualna

Wyjątkowy wizerunek marki

Dla marki alchelab oprócz zaprojektowania logo opracowaliśmy zbiór zaleceń, jak poprawnie wykorzystywać elementy identyfikacji wizualnej marki, a więc poszczególnych symboli tworzących jej wizerunek. Całość została zaprezentowana w rozbudowanej księdze o elementy uryte pod magicznym skrótem CI (Corporate Identity).

Pracując nad warstwą graficzną marki Archelab szukaliśmy rozwiązań, które wizualnie będą odpowiadały wizji Klienta – połączenia światów alchemii, sztuki i nauki.

Dla ożywienia minimalistycznej palety barw został wprowadzony dodatkowy kolor Coral.  

księga identyfikacji wizualnej firmy

Księga identyfikacji wizualnej, oprócz tak podstawowych elementów jak logo, typografia, kolorystyka, obrandowanie oddziałów firmy, wzory materiałów biurowych czy styl billbordów, może też zawierać wytyczne dotyczące szablonów informacji prasowych, opracowanie stylistyki wykresów, zdjęć, e-maili, prezentacji multimedialnych pokazywanych klientom, a nawet dress codu kadry pracowniczej.

Typografia

A

ABCDGHIJKLMNOPRSTUVWXYZ
abcdefghijklmnoprstuvwxyz
0123456789!?@#$%&

Pluto Sans

b

ABCDGHIJKLMNOPRSTUVWXYZ
abcdefghijklmnoprstuvwxyz
0123456789!?@#$%&

Averta

szablon prezentacji

Wyślijcie mi niezobowiązującą ofertę
Wyślijcie mi niezobowiązującą ofertę