Zapytaj o ofertę

Zainspiruj się

Lubimy dzielić się wiedzą i doświadczeniem, dlatego właśnie powstało to miejsce. Możesz tutaj znaleźć informacje o aktualnych trendach, naszych zawodowych wyzwaniach, ciekawych zagadnieniach z zakresu projektowania, designu i marketingu. Może uda nam się zainspirować Cię do przyjrzenia się własnej marce? A może po prostu spędzisz tu przyjemnie czas, czytając o naszych pomysłach? Jeśli chcesz być na bieżąco, zapisz się do naszego newslettera – z przyjemnością będziemy informować Cię o najnowszych wpisach i obiecujemy nie spamować 🙂

  • Jest jedno uczucie, które nas wszystkich w tym momencie łączy. To niepewność. Nikt z nas nie jest w stanie dokładnie przewidzieć, w jaki sposób będzie rozwijała się pandemia, jak długo będzie trwała i jak duże zmiany przyniesie. Bo, że zmiany przyniesie to kwestia, której zaprzeczyć się nie da.

  • W sytuacji obecnej, kiedy na pierwszym miejscu stawiamy zdrowie, a czasem i życie, swoje oraz innych, wielu przedsiębiorców i pracowników stanęło pod przysłowiową ścianą i, z przerażeniem w oczach, zastanawiają się, jak sobie poradzić, jak się zorganizować zawodowo. Jedną z najlepszych odpowiedzi będzie praca zdalna, która oczywiście nie zawsze jest możliwa i bywa prawdziwym wyzwaniem dla firm.

  • Właśnie wypuszczasz w świat swój pierwszy biznes. Masz nazwę, NIP, Regon i lokal na oku. Do agencji reklamowej nawet się nie wybierasz, bo po co? Marka wypromuje się sama, pomysł jest świetny, klienci zaraz to zauważą.

  • Troszkę ma, bowiem dawno, dawno temu, a przynajmniej 500 lat wstecz słowo „brand” kojarzone było ze znakowaniem bydła. Służyć miało to identyfikacji danego stada z jego właścicielem. Od ponad 70 lat nazywamy takie znaki logo, a słowo „brand” czyli marka zyskało na znaczeniu.