strategia komunikacji / system identyfikacji wizualnej / koncepcja kreatywna / projekty graficzne
identyfikacja wizualna
Historia zobowiązuje
Ideą dla brandingu i systemu identyfikacji wizualnej, inwestycji mieszkaniowej Arkona Residence była przeszłość oraz lokalizacja obiektu – serce Starego Miasta w Szczecinie. Potrzeba stworzenia jednolitego charakteru architektonicznego dla zabudowy całego kwartału zaowocowała przygotowaniem logotypu mocno koncentrującego się na liniach.
Sygnet nawiązuje swoją konstrukcją do architektury najbliższego otoczenia inwestycji oraz jej samej.
Kolorystyka jest istotnym czynnikiem kształtującym tożsamość i sposób postrzegania marki. Wybrane kolory budują poczucie jakości i komfortu, nawiązują również do otoczenia i materiałów użytych w realizacji.
identyfikacja wizualna
To elementy, które charakteryzują markę. Obrazują jej wartości, a przenoszone na inne materiały reklamowe wpływają na zachowanie spójności, co ułatwia odbiorcy jej rozpoznanie. Elementy zaprojektowano tak, aby stworzyły bazę do materiałów promocyjnych i reklamowych.
Koncepcja kreatywna
Tu życie toczy się od dawna. Arkona Residence powstaje na fundamentach dobrych historii, które stają się początkiem do powstawania kolejnych, jeszcze bardziej wyjątkowych. To dobry grunt dla nowych przedsięwzięć i nowych projektów.
Siła Miejsca
Szczecin, nazywany przez wielu Paryżem Północy, kryje w sobie wiele wyjątkowych zakątków. Jednym z najważniejszych jest Podzamcze, serce Starego Miasta, z wielowiekową historią. To właśnie tutaj powstaje Arkona Residence – miejsce, które swoją siłę czerpie z przeszłości. Przestrzeń ta przez lata przesiąkła barwnymi historiami, sukcesami i osiągnięciami wielu pokoleń. Teraz to dobry grunt dla nowych przedsięwzięć oraz życia wypełnionego niezwykłymi chwilami, prestiżem i dobrą energią.