Zapytaj o ofertę

bella vista

strategia komunikacji / system identyfikacji wizualnej / koncepcja kreatywna / projekty graficzne

strategia komunikacji i copywriting

Z widokiem na... dobrą komunikację

Bella Vista to doskonale zaplanowana przestrzeń osiedlowa, która nęci kameralnością oraz pięknymi widokami. Z przyjemnością przyszło nam zmierzyć się z brandingiem dla rodzimej inwestycji oraz jej komunikacją.

Znajomość grupy docelowej, preferencji Kielczan, ich mentalności,
pomogła nam w zaprojektowaniu skutecznej komunikacji i operowaniu językiem korzyści płynących z tej inwestycji. Została ona oparta w głównej mierze na koncepcie „Z widokiem…” i uzupełnianiu go odpowiednimi wartościami.

LOGOTYP I kolory

Wspaniały widok na górę Telegraf zainspirował nas do stworzenia logotypu, w którym zaakcentowane zostały „ostre”, przypominające góry, litery.

Kolory miały nawiązywać do wartości głównych inwestycji, a także być pochodnymi palety kolorystycznej inwestora – wybór był zawężony, ale to nie przeszkodziło nam w przygotowaniu harmonijnego.

Typografia

A

ABCDGHIJKLMNOPRSTUVWXYZ
abcdefghijklmnoprstuvwxyz
0123456789!?@#$%&

Montserrat Regular

b

ABCDGHIJKLMNOPRSTUVWXYZ
abcdefghijklmnoprstuvwxyz
0123456789!?@#$%&

Roboto

identyfikacja wizualna

Prosta, czytelna wizytówka nie musi być nudna. Wystarczy mała odmiana jak w tym przypadku czyli dobór papieru o chropowatej teksturze,  barwionego i do tego nadruk piątym kolorem – białym.  Delikatny zabieg, który odmienił tradycyjną formę.

z widokiem na... dobre materiały

Koncepcja kreatywna

Celem komunikacji było pokazanie, że osiedle Bella Vista to ciekawa propozycja na mapie Kielc. Materiały reklamowe miały zaciekawić, na tyle, by potencjalny nabywca, zgodził się na spotkanie z konsultantem sprzedaży. Powstały więc ulotki, katalogi, teczki, a także reklamy outdoorowe.

Wyślijcie mi niezobowiązującą ofertę
Wyślijcie mi niezobowiązującą ofertę