strategia komunikacji / system identyfikacji wizualnej / koncepcja kreatywna / projekty graficzne
strategia komunikacji i copywriting
Z widokiem na...
dobrą komunikację
Bella Vista to doskonale zaplanowana przestrzeń osiedlowa, która nęci kameralnością oraz pięknymi widokami. Z przyjemnością przyszło nam zmierzyć się z brandingiem dla rodzimej inwestycji oraz jej komunikacją.
Znajomość grupy docelowej, preferencji Kielczan, ich mentalności, pomogła nam w zaprojektowaniu skutecznej komunikacji i operowaniu językiem korzyści płynących z tej inwestycji. Została ona oparta w głównej mierze na koncepcie „Z widokiem…” i uzupełnianiu go odpowiednimi wartościami.
LOGOTYP I kolory
Wspaniały widok na górę Telegraf zainspirował nas do stworzenia logotypu, w którym zaakcentowane zostały „ostre”, przypominające góry, litery.
Kolory miały nawiązywać do wartości głównych inwestycji, a także być pochodnymi palety kolorystycznej inwestora – wybór był zawężony, ale to nie przeszkodziło nam w przygotowaniu harmonijnego.
Prosta, czytelna wizytówka nie musi być nudna. Wystarczy mała odmiana jak w tym przypadku czyli dobór papieru o chropowatej teksturze, barwionego i do tego nadruk piątym kolorem – białym. Delikatny zabieg, który odmienił tradycyjną formę.
z widokiem na... dobre materiały
Koncepcja kreatywna
Celem komunikacji było pokazanie, że osiedle Bella Vista to ciekawa propozycja na mapie Kielc. Materiały reklamowe miały zaciekawić, na tyle, by potencjalny nabywca, zgodził się na spotkanie z konsultantem sprzedaży. Powstały więc ulotki, katalogi, teczki, a także reklamy outdoorowe.