strategia komunikacji / system identyfikacji wizualnej / koncepcja kreatywna / projekty graficzne / sesja zdjęciowa
identyfikacja wizualna
Unity które szanują Twój czas!
Chirana to marka z tradycją i ceniona choć nieco zapomniana. Naszym zadaniem było opracowanie Strategii Komunikacji oraz Koncepcji Kreatywnej, które pomogły marce wrócić na polski rynek i przywrócić jej dawny blask.
Ponieważ Chirana to marka z tradycją więc trafiając do nas swoją twarz już miała, my dodaliśmy jej tylko odrobinę rumieńca… Odpowiednio dobrane proste i solidne fonty podkreślają profesjonalny charakter marki wysoką jakość jej produktów.
To elementy, które charakteryzują markę. Obrazują jej wartości, a przenoszone na inne materiały reklamowe wpływają na zachowanie spójności, co ułatwia odbiorcy jej rozpoznanie. Elementy zaprojektowano tak, aby stworzyły bazę do materiałów promocyjnych i reklamowych.
W tym przypadku Koncepcja Kreatywna musiała być na tyle uniwersalna aby trafić w gusta zróżnicowanej grupy odbiorców i na tyle elastyczna aby w czytelny sposób pokazać złożoną ofertę produktów.
W Key Visualu wykorzystywane są zdjęcia unitów, aple kolorystyczne w kolorach bazowych, zdjęcia referencyjne z gabinetów oraz zdjęcia stomatologów.
Marka, która rozwija się razem z tobą
Kolorystyka jest istotnym czynnikiem kształtującym tożsamość i sposób postrzegania marki. Wybrane kolory budują poczucie jakości i komfortu. Odpowiednio dobrane kolory mają potężną moc w kreowaniu wizerunku i budowaniu marki.
W tym konkretnym przypadku pomogły również w uporządkowaniu oferty i czytelnej jej prezentacji.
zmiana na miarę twoich potrzeb
Celem komuniakcji było pokazanie, że Chirana to marka, która zwraca uwagę na potrzeby stomatologów.