Zapytaj o ofertę

CUSTODIA MED

STRATEGIA KOMUNIKACJI / BRANDING / KONCEPCJA KREATYWNA / STRONA WWW

Marka z misją

Dobra energia

W firmie Custodia Med liczy się przede wszystkim człowiek i to było dla nas oczywiste od samego początku pracy nad tą marką. 

Twórcy marki traktują swoją pracę jako wyzwanie i powód do dumy, ponieważ dzięki ich codziennemu zaangażowaniu życie Seniorów staje się lepsze, prostsze i bezpieczniejsze.

 

Logotyp

Podczas prac nad logotypem powstał ciekawy sygnet będący połączeniem drzewa, którego podstawą jest człowiek. Inspiracją dla stworzenia sygnetu było drzewo życia, które oznacza mądrość płynąca z człowieka.

Kolor

Barwy w identyfikacji są równie ważne. Odpowiednie ich zestawienia niosą za sobą określone skojarzenia i ładunek emocjonalny. 

Z biegiem lat ubywa nam sił, przybywa natomiast problemów ze zdrowiem czy ogólną sprawnością. Czasem tracimy ochotę na zajmowanie się codziennością i podświadomie marzymy, by tym razem ktoś inny zatroszczył się o nas i bieżące sprawy typu zakupy czy pranie. Pragniemy po prostu usiąść w fotelu z herbatą w ręku, i móc wspomnieć lata młodości z kimś kto zechce nas wysłuchać. 

 

To właśnie z tej potrzeby powstała firma Custodia Med.

Typografia

A

ABCDGHIJKLMNOPRSTUVWXYZ
abcdefghijklmnoprstuvwxyz
0123456789!?@#$%&

Averta Regular

b

ABCDGHIJKLMNOPRSTUVWXYZ
abcdefghijklmnoprstuvwxyz
0123456789!?@#$%&

Playfair Display Bold

Koncepcja kreatywna

Koncepcja kreatywna powstała w oparciu o podstawową wartość marki – Najważniejszy jest człowiek. Na bazie tej wartości stworzyliśmy główne hasła reklamowe.

Wartość marki

Wartości marki najpełniej oddaje Archetyp Opiekuna.

Marki o archetypie Opiekuna są opiekuńcze, bezinteresowne, chcą bronić słabych i pokrzywdzonych. W komunikacji odwołujemy się do takich potrzeb klientów jak: bezpieczeństwo oraz pragnienie, by ludzie byli dobrzy dla innych.

Wyślijcie mi niezobowiązującą ofertę
Wyślijcie mi niezobowiązującą ofertę