STRATEGIA KOMUNIKACJI / BRANDING / KONCEPCJA KREATYWNA / STRONA WWW
Marka z misją
Dobra energia
W firmie Custodia Med liczy się przede wszystkim człowiek i to było dla nas oczywiste od samego początku pracy nad tą marką.
Twórcy marki traktują swoją pracę jako wyzwanie i powód do dumy, ponieważ dzięki ich codziennemu zaangażowaniu życie Seniorów staje się lepsze, prostsze i bezpieczniejsze.
Logotyp
Podczas prac nad logotypem powstał ciekawy sygnet będący połączeniem drzewa, którego podstawą jest człowiek. Inspiracją dla stworzenia sygnetu było drzewo życia, które oznacza mądrość płynąca z człowieka.
Kolor
Barwy w identyfikacji są równie ważne. Odpowiednie ich zestawienia niosą za sobą określone skojarzenia i ładunek emocjonalny.
Z biegiem lat ubywa nam sił, przybywa natomiast problemów ze zdrowiem czy ogólną sprawnością. Czasem tracimy ochotę na zajmowanie się codziennością i podświadomie marzymy, by tym razem ktoś inny zatroszczył się o nas i bieżące sprawy typu zakupy czy pranie. Pragniemy po prostu usiąść w fotelu z herbatą w ręku, i móc wspomnieć lata młodości z kimś kto zechce nas wysłuchać.
To właśnie z tej potrzeby powstała firma Custodia Med.
Koncepcja kreatywna powstała w oparciu o podstawową wartość marki – Najważniejszy jest człowiek. Na bazie tej wartości stworzyliśmy główne hasła reklamowe.
Wartość marki
Wartości marki najpełniej oddaje Archetyp Opiekuna.
Marki o archetypie Opiekuna są opiekuńcze, bezinteresowne, chcą bronić słabych i pokrzywdzonych. W komunikacji odwołujemy się do takich potrzeb klientów jak: bezpieczeństwo oraz pragnienie, by ludzie byli dobrzy dla innych.