Z prostej potrzeby
Marka osobista Doktor Aparatka powstała z potrzeby dzielenia się doświadczeniem, wiedzą i chęcią walki z mitami, którymi obrasta temat prostowania zębów. Karolina Rokita, kielecka ortodontka, zauważyła wśród swoich pacjentów dużą dezinformację i postanowiła wyciągnąć pomocną dłoń do tych osób, których, ze względów ograniczeń czasowych, nie jest w stanie przyjąć na osobistych konsultacjach.
Przy tworzeniu Doktor Aparatki najważniejsze było pokazanie profesjonalizmu, wiedzy, wiarygodności Karoliny jako eksperta, ale także jej “ludzkiej twarzy”, która dodatkowo podkreśla autentyczność tego brandu.
Oczywiście, żeby zostać dostrzeżonym w influencerskim świecie, należało również pamiętać o wyrazistości marki, również pod kątem graficznym.
Logotyp nawiązuje w swej formie do aparatu ortodontycznego i nierównych zębów, ale nie jest to tak dosłowne, aby stało się infantylne. Podstawowymi kolorami marki zostały intensywne barwy magenty i lazuru, które przyciągają uwagę.





Intensywnie
i pozytywnie
W zaplanowanej komunikacji pierwsze doznania odbiorców miały być pozytywne (mimo trudnych, wielokrotnie nieprzyjemnych tematów). Dobór kolorów, fontów, a także pomysł na sesję zdjęciową i jej docelowa realizacja były podporządkowane dobrej energii, niestandardowym rozwiązaniom.



Koncepcje…
dobrze
sprostowane
abcdefghijklmnoprstuvwxyz
0123456789!?@#$%&
abcdefghijklmnoprstuvwxyz
0123456789!?@#$%&
abcdefghijklmnoprstuvwxyz
0123456789!?@#$%&
abcdefghijklmnoprstuvwxyz
0123456789!?@#$%&
abcdefghijklmnoprstuvwxyz
0123456789!?@#$%&
To właśnie tu odbiorcy szukają nowych wpisów o rodzajach aparatów, ich higienie, odpowiedniej diecie. Tutaj Doktor Aparatka prezentuje też najnowsze nagrania video i zamieszcza gościnne wpisy innych blogerów.







Podczas współpracy powstało wiele materiałów graficznych o charakterze wspierającym markę w świecie offline. Były to m.in. plakaty, poradniki dotyczące dbania o aparat, formularze, kolorowanki dla dzieci.




Because... it's
all about
the open mind.
