Podejmując się rebrandingu tej marki, obawialiśmy się przygnębiających opowieści, obrazu ludzi zniechęconych i zmęczonych życiem. Tymczasem było zupełnie inaczej – spotkaliśmy tutaj ludzi z pasją, z bogatym doświadczeniem, z niezwykłymi historiami, których urzeczeni słuchaliśmy wciąż na nowo.
Sama praca nad rebrandigiem tej marki była już czystą przyjemnością. W założeniach komunikacji było repozycjonowanie brandu, nowe logo i identyfikacja wizualna, key visual i sesja zdjęciowa, a także projekty pozostałych materiałów takich jak ulotka czy strona www.
Inspiracją były dla nas historie pensjonariuszy – przymniały nam, ile życie ma barw. Nie chcieliśmy zbyt jesiennych kolorów, ale dążyliśmy też do uzyskania stonowanej palty.
Dlatego wybraliśmy kilka kolorów przewodnich, co pozwoliło np. na podkreślenie niektórych treści czy wyodrębnienie działów w katalogu. Bezszeryfowy font dodatkowo pokreślił nowoczesny sznyt kreacji.
Koncepcja kreatywna
Cała koncepcja kreatywna została oparta o prawdziwe historie pensjonariuszy oraz ich wizerunek. Dokładny scenariusz sesji, dobór odpowiednich kolorów i fontów, dopracowany copywriting – wszystkie te elementy wpłynęły na odbiór marki.
Przy wydrukach zdecydowaliśmy się na papier Munken – wysokogatunkowy i przyjazny dla środowiska. Zależało nam na naturalnym, autentycznym wrażeniu, a ten papier pozwolił nam to uzyskać.