Dla marki Exbud pracujemy od 2019 roku, kiedy to wróciła ona w rodzime ręce. Wtedy dostaliśmy za zadanie odświeżenie jej wizerunku przy zachowaniu podstawowej formy znaku, która ma długą tradycję i była dobrze rozpoznawalna nie tylko w regionie ale i na świecie. W 2021 roku w związku z rozwojem firmy o kolejne kompetencje i rynki zostaliśmy poproszenie o rozszerzenie dotychczasowej Identyfikacji Wizualnej na kolejny obszar działalności firmy i tak powstał EXBUD Mobility.
Na potrzeby rozbudowy marki, system identyfikacji uzupełniliśmy o dodatkowy kolor pozwalający w prosty sposób poruszać się wizualnie między pionami działalności firmy.
Do palety podstawowej dodaliśmy kolor zielony, który mocno ją ożywił stając się charakterystyczną dominantą kolorystyczną.
Employer Branding
EXBUD Mobility to dział firmy, którego podstawowym zadaniem jest pozyskiwanie pracowników i dbanie o to aby pozostali w firmie jak najdłużej. Naszym pierwszym i podstawowym zadaniem przy tym projekcie było opracowanie strategii Employer Brandingu.
Kolejnym krokiem było przelanie wniosków i założeń wynikających ze strategii na obraz, który przebije się w masie innych komunikatów i trafi do precyzyjnie określonej grupy odbiorców.