Zapytaj o ofertę

Grota 111

rebranding marki / system identyfikacji wizualnej marki / koncepcja kretaywna / copywriting

identyfikacja wizualna nowego etapu inwestycji

Poczuj się jak w domu

Ciepło, przytulnie, radośnie, tak właśnie mieszka się na Grota 111 i tak też chcieliśmy pokazać ten projekt.

Podstawowym kolorem w identyfikacji projektu był kolor żółty. Kolor ciepły, optymistyczny i radosny taki jak radość z mieszkania w Grota 111. W myśl zasady „lepsze wrogiem dobrego”  zdecydowaliśmy się  skorzystać z jego pozytywnych skojarzeń i go zostawić jako bazę nowej identyfikacji wizualnej. Postanowiliśmy za to w subtelny sposób zabawić się ikonografią, co dodało całemu projektowi charakterystycznego wyrazu.

dobrze zaprojektowane

Materiały pokazują korzyści z mieszkania w tym miejscu, są czytelne i przejrzyste. Nie zawierają zbędnych treści, a wizualizacje skupiają uwagę odbiorcy.

Gadżety

Lubimy ten projekt. I te skarpety w ikonki przedstawiające meble. I ten żółty, słoneczny kolor. Od razu weselej się robi, przyjemniej. Aż chce się zamieszkać.

Nowy Etap

Tutaj rozpoczniesz kolejny etap swojego życia – bez zbędnego pośpiechu, niepokoju, stresu. Z optymizmem, radością. Z kawą w ręku, uśmiechem na ustach. Z rodziną, dziećmi, z bliskimi.

Wyślijcie mi niezobowiązującą ofertę
Wyślijcie mi niezobowiązującą ofertę