strategia komunikacji / Naming / branding/ system identyfikacji wizualnej / koncepcja kreatywna / projekty graficzne / druk
wyjątkowa inwestycja po właściwej stronie warty
Moc miejsca Siła Poznania
Ponad sto lat temu dzielnica Św. Łazarz przeżywała prawdziwy rozkwit. To właśnie wtedy powstawała ulica Nowoogrodowa (dzisiejsza ul. Matejki), Poznańska Palmiarnia w Parku Wilsona oraz liczne ogrody rozrywki. Kawaleryjskie koszary skupiały w sobie energię i tempo życia, dzięki ich rozważnie wybranej lokalizacji. To tu mieszkali wojskowi oficjele, urzędnicy i oczywiście kawaleria, będąca chlubą najpierw pruskiego, następnie polskiego wojska. Park Wilsona sprzyjający spacerom i długim popołudniom, palmiarnia, która dotąd jest jedną z większych w Europie, a wzdłuż ulicy Matejki secesyjne kamienice. W centrum zaś ułańskie koszary, gdzie mieszkali i doskonalili swoje umiejętności kawalerzyści.
Teraz na naszych oczach ten teren zyskuje drugie życie, w poszanowaniu historii miejsca, ale z entuzjazmem patrząc w przyszłość…
Obecna historyczna zabudowa oraz liczne tereny zielone, które powstaną w nowo budowanej inwestycji, stały się inspiracją dla opracowania szlachetnej ale i silnej identyfikacji opartej na prostocie formy i mocnych akcentach kolorystycznych.
Wojskowe koszary sprzed lat to zaledwie początek nowej opowieści. Zrozumienie przeszłości jest kluczowe dla dopełnienia historii miejsca.
Kawaleryjskie koszary, a w nich stajnie, kantyna i kasyno. Gwar rozmów, szczęk stali i rżenie koni. Ten tętniący energią teren miał w sobie wszystko, czego trzeba do codziennego życia, pracy ale i wojskowych manewrów. Tamtejsza elita pracowała, odpoczywała i bawiła się właśnie tutaj. Tu bywała ówczesna socjeta i tu chciano spędzać wolny czas …
To właśnie te historie stały się kanwą dla nowej opowieści. Opowieści pisanej przez ludzi którzy już niebawem będą tu mieszkać, pracować i bawić się w myśl idei perfekcyjnie zaplanowanego projektu Mixed Use.
Pre Launch
Wyjątkowe miejsce, bogata historia i niezwykła inwestycja, tego wszystkiego nie da się opowiedzieć w jednym tomie…
Po długiej fazie przygotowań, które obejmowały opracowanie Strategii Komunikacji, Identyfikacji Wizualnej oraz Koncepcji Kreatywnej przyszedł czas na pierwsze egzekucje…
historia warta Poznania
Prosty design, dobrze dobrany papier i subtelne uszlachetnienia – bo ta historia broni się sama!!! A co więcej wysyłając jedną z limitowanych pocztówek możesz podzielić się nią z najbliższymi.