Horeca Lab Boutique Consulting to osobista marka Pana Marcin Chojeckiego. Praca przy tym projekcie to była dla nas duża przyjemność, może dlatego, że w pracy kierujemy się z Panem Marcinem bardzo podobnymi wartościami. Oto jak Pan Marcin sam mówi o swojej pracy i o tym dlaczego jego usługa jest wyjątkowa:
„Patrzę całościowo na prowadzenie restauracji. Dostrzegam potrzeby restauratorów i ich klientów i potrafię dostosować do nich odpowiednie rozwiązania. Odróżniam się od konkurencji, bo mam nie tylko doświadczenie, ale kompleksową usługę i świeże podejście. Nad każdym projektem sprawuję osobistą pieczę na każdym etapie współpracy. Jakość i efekty to kluczowe wyznaczniki naszego działania.”
Solidny produkt już mieliśmy, teraz należało tylko pokazać to klientom Pana Marcina, i tu przyszedł czas na naszą pracę którą rozpoczęliśmy od opracowania solidnej strategii komunikacji.
Boutique Consulting by Marcin Chojecki
ABCDGHIJKLMNOPRSTUVWXYZ abcdefghijklmnoprstuvwxyz
0123456789!?@%&*
Lato Light
KONCEPCJA KREATYWNA
Prace nad tym projektem, przypadły na bardzo trudny dla branży gastronomicznej czas pandemii. Wielu restauratorów stanęło przed bardzo trudnymi wyborami stąd w kreacji linia kontrastu – daje ona klientowi wybór. Może wybrać pracę z doradcą lub nie. Wybór staje się oczywisty, bo kto chciałby być jakąś szprotką. Zestawienie bieli i czerni nawiązuje do znaku Yin (siły i witalności) i Yang (bierność, uległość).
Wartość marki
Butikowość oferty, najwyższa jakość, indywidualne podejście, odpowiedzialność, pełne wsparcie w jednej usłudze (strategia, model, marka, koncept, doświadczenia klienta, projekt technologiczny, analizy, infrastruktura). Innowacje (dążenie do zmian, dostosowanie się do rynku). To bliskie również nam wartości którymi kieruje się w swojej pracy HorecaLab.
Social Media
„W dwa miesiące możesz zdobyć więcej przyjaciół, interesując się innymi ludźmi, niż w ciągu dwóch lat, usiłując zainteresować sobą innych.” – Dale Caragie