konsultacja strategii komunikacji / system identyfikacji wizualnej / koncepcja kreatywna / copywriting / druk / kampanie online
jedyna taka
Nowa Dzielnica
Zdarza się, że mimo, wydawałoby się, dobrej strategii coś nie idzie. Nowa Dzielnica nie została od razu pokochana przez Łodzian, dlatego zostaliśmy poproszeni o audyt komunikacji tej inwestycji.
Pewne wartości wymagały podkreślenia, inne uproszczenia i zmiany. Nowy headline, copywriting, kampanie na mieście zwiększyły zainteresowanie tą realizacją Echa i sprawiły, że mieszkańcy Łodzi… chcą być blisko.
„Marka bez logo jest jak człowiek bez twarzy” – Davida Aireya
Nie tylko mieszkania do mieszkania
Nowa Dzielnica to nie tylko mieszkania… do mieszkania To części wspólne, to inteligentne rozwiązania, przestrzenie do zawieranie nowych znajomości. To wiedza, doświadczenie, znany deweloper, trwałe materiały, wysoka jakość.
Inwestycja była skierowana do singli i młodych par, które chcą modnie i wygodnie mieszkać. Podkreślana idea wspóldzielenia, to jedna z potrzeb pokolenia Millenialsów.
Wśród projektowanych materiałów były m.in. foldery, ulotki, zaproszenia na dni otwarte, kreacje do kampanii outdoorowej, banery do kampanii w sieci, mailingi, newslettery i wiele innych.