Zapytaj o ofertę

Polskie Marki Turystyczne

księga identyfikacji wizualnej / koncepcja kreatywna

Tak wiele do odkrycia...

Pod względem turystycznym Polska to kraj różnorodnych doświadczeń, historycznych zabytków, mnogości atrakcji, przepięknych miejsc i wspaniałych widoków. Właśnie to bogactwo możliwości i sposobów spędzenia wolnego czasu stało się inspiracją do stworzenia identyfikacji wizualnej Polskiej Marki Turystycznej.

Nasza Agencja została poproszona o opracowanie Rozszerzonej Księgi Znaku.

W takiej rozszerzonej wersji księgi znaku dodawana jest księga identyfikacji wizualnej czyli zbiór wytycznych dotyczących różnych elementów wykorzystujących linię graficzną marki np. wzory akcydensów (wizytówek, teczek, kopert itd.), layouty materiałów marketingowych i reklamowych, opakowania, gadżety firmowe, oznakowania. 

Na taki manual zwykle decydują się większe firmy, które współpracują z różnymi podmiotami – w takiej sytuacji, bez uporządkowanej instrukcji, trudno byłoby zapanować nad spójnym wizerunkiem marki.

logo

Wśród znaków składających się na zarys mapy Polski można odszukać symbole charakterystyczne dla poszczególnych miejsc w kraju, jak również motywy zainspirowane tematyką podróżniczą czy formą wypoczynku. 

Logotyp doskonale oddaje główną ideę projektu, którą jest stworzenie katalogu najbardziej atrakcyjnych polskich regionów i szlaków turystycznych, profesjonalnie zarządzanych i promowanych.

Kolorystyka

Kolorystyka jest istotnym czynnikiem kształtującym tożsamość i sposób postrzegania znaku. Wpływa bowiem na jego czytelność, estetykę oraz buduje jego charakter. W identyfikacji wizualnej dla Polskich Marek Turystycznych obok koloru podstawowego, zastosowanego w znaku występuje kolor dodatkowy, a także gradient.

Typografia

polskie marki turystyczne

ABCDGHIJKLMNOPRSTUVWXYZ

abcdefghijklmnoprstuvwxyz

0123456789!?@#$%&

 

Montserrat Light

AKCYDENSY

ULOTKA

SZABLON PREZENTACJI

Wyślijcie mi niezobowiązującą ofertę
Wyślijcie mi niezobowiązującą ofertę