strategia komunikacji / Naming / branding/ system identyfikacji wizualnej / koncepcja kreatywna / sesja zdjęciowa / filmy reklamowe
mobilne palenisko z funkcją grilla
Moc blasku ognia
Stealight to marka oferująca mobilne paleniska z funkcją grilla. Naszym zadaniem było kompleksowe wprowadzenie marki na rynek. Zaczęliśmy więc od opracowania strategii komunikacji marki. Dokonaliśmy analizy konkurencji, silnych i mocnych stron oraz szans i zagrożeń w obszarze sprzedaży palenisk tego typu. Zdefiniowaliśmy grupę docelową oraz opracowaliśmy przykładowe persony. W oparciu o te analizy określiliśmy, w jaki sposób marka powinna mówić o sobie oraz swoim produkcie.
Paleniska Stealight są już dostępne w sprzedaży na Amazonie i będą rozpalać serca swoich konsumentów w Anglii, Francji i Niemczech.
Po opracowaniu nazwy i loga przystąpiliśmy do prac nad systemem identyfikacji wizualnej. Koperta startowa, instrukcja składania czy kara podziekowań za zakup paleniska to jej przykładowe elementy.
Zaprojektowaliśmy także specjalną torbę transportową, dzięki której nie tylko można je łatwo i wygodnie przenieść, ale również mieć pewność, że auto pozostanie czyste.
Let's Fire
Do naszych zadań należało także zaprojektowanie wzorów wycięć w paleniskach oraz nazewnictwo modeli. W efekcie naszych prac powstały dwie kolekcje. FIRE PIT NATURE inspirowany naturą oraz geometryczna kolekcja FIRE PIT FIGURE IT OUT. Wycięte laserowo wzory rzucają piękne cienie i stanowią znakomitą dekorację przestrzeni ogrodowej oraz serce spotkań z przyjaciółmi i rodziną.
smakuj chwile
Palenisko posiada także funkcję grilla i rusztu, więc uczta zagwarantowana jest nie tylko dla zmysłów, ale i dla ciała. Jest odporne na warunki atmosferyczne, co sprawia, że można z niego korzystać bez względu na porę roku czy otaczającą aurę.