Fi projekt
FI PROJEKT to marka, która oferuje klientom zaprojektowanie instalacji wewnętrznych, a także przyłączy i sieci sanitarnych. Zaistniała na rynku w 2011 roku, ale potrzeba brandingu zaistniała dopiero kilka lat później, kiedy jej działalność się poszerzyła.
Uspójnienie
Marka bez znaku jest jak człowiek bez twarzy – nijaka, trudna do zapamiętania, rozmywająca się. Naszym zadaniem było nadanie Fi Projekt charakteru, uspójnienie, przedstawienie wartości, jakimi się kieruje. Inspiracją był symbol phi, będący częścią nazwy.
Dobór koloru również nie był przypadkowy i nawiązuje do profilu działalności marki.
Zainspirowane
Inspiracją był tu proces projektowania sam sobie. To wariacja na temat fi – φ czyli symbolu średnicy. Prostota, techniczność to główne dominanty.
Fi-nalny efekt to siła szczegółu.
Kropki i kreski
A raczej same kropki. Setki, tysiące, milony kropek w notesie. Niby nic, a jednak szczegół, który ułatwia korzystanie z notesu (zerknijcie na planery znanej blogerki Pani Swojego Czasu).
No i znowu dobór papieru – bardzo ważny etap. Kto nam nie wierzy, niech nas odwiedzi. Pokażemy, o co nam chodzi w tym powtarzaniu, że każdy etap projektowania ma duże znaczenie i wpływ na całokształt.
Lakier, folia soft touch, a może kaszerowanie? Papier ekologiczny, pantone? Ileż opcji, ileż możliwości, ileż efektów. I dla każdego coś odpowiedniego.
ABCDGHIJKLMNOPRSTUVWXYZ
abcdefghijklmnoprstuvwxyz
0123456789!?@#$%&
Black
Medium
ABCDGHIJKLMNOPRSTUVWXYZ
abcdefghijklmnoprstuvwxyz
0123456789!?@#$%&
Light
Strona www
Bez niej się już nie da - firma, która nie ma własnej strony internetowej praktycznie nie istnieje. To must have dla marki, która planuje rozwój i zdobywanie nowych klientów.